Project Description
De website van het groenewarenhuis.nl heeft een behoorlijke redesign ondergaan. De website is gebaseerd op een prestashop CMS.
- Indeling van producten in lijsten is naar grid gegaan. Plaatjes toegevoegd voor nieuwe en sale producten. Dit maakt het voor de klant veel duidelijker. Tenslotte is dat de bedoeling.
- Minder tekst omschrijving en titels op de homepage. Het “recent bekeken” en “nieuwe producten” gedeelte hebben geen titel en tekst meer. Klanten gaan voor recente producten toch op plaatjes af.
- De merken staan nu rechts en nemen veel minder plaats in.
- Best verkocht onderdeel weggehaald. Heeft weinig tot geen invloed op koop gedrag consument.
- Icoontjes bij het dropdownmenu veranderd in plusjes en minnetjes. Veel duidelijker.
- Top menu items bij categoriepagina’s weggehaald. Was onduidelijk en overbodig.
- Top navigatie voor volgorde pagina en hoeveel producten er getoond worden aangepast.
- En nog veel meer.
Wil je ook dat we met je webshop meedenken? Bel ons en maak een afspraak voor een gratis gesprek. Je kan er alleen maar van leren!