Project Description

De website van het groenewarenhuis.nl heeft een behoorlijke redesign ondergaan. De website is gebaseerd op een prestashop CMS.

  1. Indeling van producten in lijsten is naar grid gegaan. Plaatjes toegevoegd voor nieuwe en sale producten. Dit maakt het voor de klant veel duidelijker. Tenslotte is dat de bedoeling.
  2. Minder tekst omschrijving en titels op de homepage. Het “recent bekeken” en “nieuwe producten” gedeelte hebben geen titel en tekst meer. Klanten gaan voor recente producten toch op plaatjes af.
  3. De merken staan nu rechts en nemen veel minder plaats in.
  4. Best verkocht onderdeel weggehaald. Heeft weinig tot geen invloed op koop gedrag consument.
  5. Icoontjes bij het dropdownmenu veranderd in plusjes en minnetjes. Veel duidelijker.
  6. Top menu items bij categoriepagina’s weggehaald. Was onduidelijk en overbodig.
  7. Top navigatie voor volgorde pagina en hoeveel producten er getoond worden aangepast.
  8. En nog veel meer.

Wil je ook dat we met je webshop meedenken? Bel ons en maak een afspraak voor een gratis gesprek. Je kan er alleen maar van leren!