Mobiele site pagina indeling

28 november 2016|Categorieën: Tip, Website bouw|

Mijn vorige bericht ging over hoe belangrijk het is geworden om vanuit het mobiele ontwerp te denken. Dit geld voor je ontwerp maar vooral ook voor je pagina indeling.  Of te wel de inhoud hiërarchie. Wat ziet de klant eerst als hij mijn website opent op een verticale smartphone. Neem [...]

Welke online support kies je?

19 juni 2015|Categorieën: Workflow verbeteren|

Een goede support functie kan je bedrijf doen groeien. Leer van je tekortkomingen die jouw klant je aanreikt. Je kunt de volgende support onderdelen onderscheiden. Telefoon Email Social media Ticketing system Real-time chat [...]

Werken met Trello geeft overzicht

19 januari 2015|Categorieën: Tip, Workflow verbeteren|

Trello is een online systeem dat ervoor zorgt dat de communicatie tussen mijn klant en mij overzichtelijk blijft. Mijn klanten weten wat de status van een onderdeel of het hele project is en wat er aan feedback nodig is. Je moet even de basis weten en dan lukt het wel. [...]

Laad meer berichten